2012. január 11., szerda

Ajánló, avagy legyen neked is ...

Szokásomhoz híven ajánlok egy "aranykezű kézművest" Igaz már régebben is megcsodáltam munkáit, közelebbről az HET karácsonyi játékában ismerhettem meg míves cipőcskéit. Szerencsémre nem csak gyerekméreteket készít, így én is tulajdonosa lehetek egy párnak, amit ráadásul ajándékba kaptam. Az alkotó Cili-milim. Csodáld meg szebbnél-szebb darabjait! Kívánom legyen Neked is, mert nálam igencsak beváltak!
Ezt kaptam, azóta is nap mint nap remekül szolgálnak:




 Egy ki ízelítő:  Nézz be hozzá!  Itt is... Szerintem varázslatosak!





 A képeken Cili-milim alkotásai láthatók Ugye kedvet kaptál ennyi szépség láttán?

HEra

2 megjegyzés:

BCili írta...

Nagyon köszönöm ezt a kedves ajánlót!

Megörültem amikor a megkaptam a hírt, hogy Neked készítek ajándékot, mert nagyon szeretem a munkáid. Viseld egészséggel!

HEra írta...

Itt is köszönöm, igencsak imádom...;))