2011. október 13., csütörtök

Kaland - JÁTÉK - toborzó

Kalad-játékra hívlak! Ismerkedés egy nemzetközi virtuális kézműipari vásártérrel!

A részvétel a fontos!
A játék ideje: 2011.10.13.12h és 2011.10.15. 12h-ig
Eredmény hírdetés: 2011. 10.16-án

Amit nyerhetsz:
-egy kendő: 45x45cm hernyóselyem, így néz ki:


Ki fogom sorsolni a résztvevők közül azt az egy főt, aki:
 - egyszeri 50% extra kedvezményt a HEraMade boltomba!

Mit nyerhetsz még ?
-Egy virtuális kalandtúrát, ahol sok hazánkfiára lelhetsz! Hungarian Etsy Team -egy segítőkész közösség... Legyél tagja, ha boltot nyitsz! :) Olvass, kérdezz magyarul! Vagy ITT találod a tagok blogjait
-Kitekintést egy virtuális kézműipari-piac nemzetközi felhozatalára. Lépésről lépésre elmagyarázom neked  Hogyan kell?
-Lehetőséget az én virtuális polcomról 40% kedvezménnyel vásárolni. Kapsz egy 2011. dec. 31-ig nálam beváltható kupont, ha játszol és  írsz nekem egy e-mailt amiben kéred a kuponkódot ide: megrendeleskukacselyemfestes.hu



Amit ezért tenned kell: (a játék feltételei )
1. Magyarországon élj és regisztrálj az Etsyn  pár alap adat, csak néhány lépés! (keresztnév, vezetéknév, e-mail cím, jelszó, jelszó megerősítése, felhasználó név.)

 Írd be a your account/public profil/city-be legalább hogy Hungary (-ez nekem segítség, hogy lássalak)
 Ha szeretsz játszani, akkor egy kis keresgélés a felső link-sort használd! HEraMade a keresőbe, előtte lévő fülnél állítsd be People és  a Search gombra, (keresés)re kattints!  Vagy kattints IDE (HEraMade Shop) ...és a szivecskére (Add to favorites)


2. adj egy szívecskét a boltomra! ( a baloldali sávban a fényképem alatt lent a szív ikonra kell kattintani)

3. hagyj itt egy kommentet ennél a bejegyzésnél.

Jó kalandozást!


A játék szülőanyja: Colette Nézz be hozzá is!

 HEraMade

24 megjegyzés:

Colette írta...

Supeeeer! Megosztom vagy mit is csinálok vele:-)))

HEra írta...

Fent a fércbukos gombra kattintva tetszikeld és már meg is osztottad (ja, ha be vagy lépve a fb-re)

csigaszabo írta...

Ne viccelj, már itt is vagyok, és "szeretlek" is!

Hunszil írta...

Szuper én is LIKe:) Megosztva :)))
Pusza és köszönet :)

Monaline írta...

Szivecskéztem is,tetszikeltem is.:)

Nadirah írta...

Nekem már volt elfekvőben egy regisztrációm, de eddig nem használtam semmire. Legalább most van haszna is. :) A HErás nyakmelegítőm pedig az egyik kedvenc darabom még mindig, már elő is került a ruhatár ősziesítés során! :)

Mano írta...

Szuper, most rohanok, de feltétlenül fogok játszani!

Nia írta...

Ez a játék nagyon jó ötlet!
Kedvencemmé tettelek :)

HEra írta...

Köszönöm! Örülök, hogy jöttök!

Nina írta...

Jövök :) etsy-n már vagyok egy ideje, talán ismered a boltom is. :)
fészbúkon megosztom :)

horvathbea91 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
horvathbea91 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
horvathbea91 írta...

Gyönyörű ez a kendő is, mint mindegyik Hera alkotás:) Boldog vagyok, hogy "egyenlőre" tulajdonosa lehetek egynek..
Várom az eredményt. :)

Tündéri Lonka írta...

tetszikeltelek etsy-n (tunderilonka), és kiteszlek a blogomba!
szép sál, imádom a sálakat:)

HEra írta...

Köszönöm!

lillababa írta...

Szia!
Szivecskéztem:) Örülök,hogy előkerültél!

Mano írta...

Na akkor: Done!

Kisnyul írta...

Colette-től jöttem, most már a Te dolgaid is tetszenek, a sálak nagyon! :) Tetszik is pipa. Az FB-n Berkesné Bihari Andrea vagyok.

HEra írta...

Örülök! :))

Kate Miron írta...

Szív küldi szívnek... avagy kedvenceim közé választottalak.

csevi írta...

Ha Colette nem ír akkor nem találtalak volna meg. Mivel én a meskán kerestelek lévén ott láttam utoljára művedet. De most már az etsy is bambulom és be kedvenceltelek. :)

babymano84 írta...

Már meg is van jelölve kedvencnek a boltod.

Zitka írta...

Én is beszállok a játékba. Nagyon szépek a munkáid! Ezek a színek! Váááá... Nem találok szavakat!
Szeretettel. Zita

HEra írta...

Őrülök hogy tetszik és hogy jöttök!