2011. szeptember 22., csütörtök

Bezárás- Nyitás 40% kedvezmény

A meskás boltjaim bezártam, elég volt. Nem az aminek indult, nekem már nem volt jó helyen. Elengedtem.
Hiszek benne, hogy mindig kinyílik egy új ajtó amikor becsukunk egyet.
Tehát nyitottam egy új boltot az Etsy-n. Nem most még valamivel korábban, de most már bolt. Az új dolgaim csak ott találhatóak meg. Ott alakult egy jó, egymást segítő magyar csapat. Közülük Milim Fashionnak, jutott eszébe, hogy hogyan tudjuk a kedves magyar visszatérő vásárlóinak magyar pénztárcához igazított árakkal kedveskedni, mivel az etsyn az oda illő kategóriák szerinti árakat  alakítottuk ki.  Ezt a blogjában lépésről lépésre képekkel bemutatva magyarázza el.

Tehát -40% kedvezményt biztosítok a visszatérő, és új magyar vásásárlóimnak én is ha a postázást is magyar postacímre kéri.

 Ehhez viszont az kell, hogy előtte e-mailben jelezze a vásárlási szándékát, és kérje a személyreszóló kuponkódját, amivel a vásárlásnál érvényesíteni tudja még fizetés előtt a kedvezményét!
Rendelésnél is ugyanezek az Etsy-s árak -40%  vonatkoznak rád, ha  Magyarországon élsz és magyar postacímre kéred a szállítást!
Keress mailben, a honlapomon, vagy facebookon!

HEra

Nincsenek megjegyzések: