2010. augusztus 19., csütörtök

Apróságok...

Ahogy leírtam rögtön több jelentést kapott maga a szó. Maguk a tárgyak amiket készítettem és a lányocskáim, mint apróságok... 18 és 14 évesek :) Az ő rendelésükre készítettem tolltartókat, mivel itt az iskolakezdés. Örülök, hogy ugyanúgy imádják a kékfestőt, mint én!  Mivel szabadságoltam magam , lehet azok a tárgyak is elkészülnek, amik saját használatra szánok??? Azt hiszem meg kellene oldanom, hogy 24ből 72 legyen... :) Több füzetnyi ötlet hever papíron, ami csak az ötletig jutott.
HEra

2 megjegyzés:

orsolya vanessza kiss írta...

Ó, de kis helyesek! Egyedi hangulatuk van!

Képzeld.. én most nyitottam egy külön füzetet.. amiben nekem is már egy csomó ötlet van leírva.. csak győzzem megvalósítani :))

Ugye, milyen kevés ideje van az embernek? Ilyenkor látjuk!

csarab írta...

Szia Vanessza!
Köszi! Rakoncátlankodik az üzi megjelenítés is, meg én is... :)
Sok időt a megvalósításhoz!