2010. február 15., hétfő

Szerelem

Szerelembe estem a KOVÁSZOLT KENYÉRREL...:) "Vízdűtő" lévén egy színbe, egy mozdulatba, egy képbe,...stb. szerelembe tudok esni. Ez most a kovászolt kenyérsütéssel esett meg. Ez a nekem való móka! Nem olyan mint a berakom a gépbe és két óra  múlva kenyér lesz... Ennél a módszernél először is kovászt kell varázsolni, na ez már tetszik! Utána dagasztani, keleszteni, gyúrni, keleszteni, keleszteni, formázni, pihentetni, sütni...Ezt szeretgetni kell akár a gyermeket!  Imádom! Ilyen gyönyörűség lesz belőle! Nem puffaszt, nem fúj föl, mert nincs benne élesztő!



HEra

6 megjegyzés:

LARION írta...

Gyönyörű! Gratulálok a türelmedhez, küldj át nekem egy szeletkét a blogomba, mert megkordult a gyomrom a látványtóóóól.... :))

csarab írta...

Szívesen küldök! Törj belőle! :D

kedo írta...

hmmmm ez csudálatos....én a hangját hallom, amikor szeled...

Eta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Eta írta...

Bocsi, az előbbit csúnyán elrontottam. Tehát:
Isteni lehet az illata. Gyerekkoromban eljártam a pékhez szaglászni. :o))

csarab írta...

;)