2009. szeptember 24., csütörtök

Zsűriztetett ékszerek, ékszeres-dobozka...



Jót vidultam, mikor egy pár napja Ildám feltette a blogjára a gyönyörű madárdalos festett dobozkáját, mert én akkor már leadtam a zsűriztetésre az én gyöngyvarrott tetejű dobozkámat! Rettentően izgultam... :), Ugyan megtudom-e mutatni, vagy ez az ötlet a kukában...végzi? Dá-dám, itt van! Van dobozkám!!! :) :)
Mindenkit csak biztatni tudok, hogy zsűriztessen! Minden véleményből lehet tanulni, mert beszélhetsz a zsűrivel az elbírálás után, ha elbukott legközelebb kijavíthatod... Viszont nagyon- nagyon jó érzés ha sikerül! Megerősít, ösztönöz! :)

2 megjegyzés:

Panka írta...

Era!
Ezek az ékszerek mind mennek az iparművészeti zsűrire? Nagyon szépek, harmonikusak. Remélem sikert aratsz.
Én népi iparművészeti zsűrire készülök, most először. És én is nagyon izgulok. Mesélnél nekem zsűrizési tapasztalataidról? Kis bátorítást adhatnál. A blogomon látható népi ékszerek közül azért nem mind menne a zsűrire, vannak kifogásolnivaló egyikben-másikban szerintem is. Írnál pár hasznos dolgot nekem e-mailben, ha van egy kis időd? pankacs@gmail.com
Szép napot!

csutkailda írta...

Drága Barátosném!!!
Úgy örülök a sikerednek!!!:)))
Szívből gratulálok!
Mosollyal: Ilda