2009. szeptember 2., szerda

Selyem varázs


Ennek a nyakláncnak nem csak a gyöngy a lényege... Mivel imádom kombinálni az anyagokat, így könnyen eszembe jutott a selyem és az üveggyöngy vegyítése.
Sőt a blogírást is evvel az ötvözettel kezdtem. Mivel nem kaptam óriás lyukú gyöngyöt a kézzel festett nyaksálaimhoz, muszáj volt a gyöngyfűző tudományom elővennem, hogy legyen valami gyöngy, ami nem töri össze a selymet, amikor áthúzom rajta. Azóta sok ilyen ölelgetős, különleges selymes-gyöngyös nyaksál-ékszert készítettem! Remélem a MESKÁN is felfedezik, bár ott nem tudják megsimogatni, mint egy vásárban, -általában akkor elvarázsolódnak tőle! Ti mit szóltok hozzá?
Én imádom festeni is, fűzni is. Hol úgy készül, hogy a gyöngyhöz a festett sál, hol úgy hogy a selyem színéhez választok gyöngyöt... A selymet meg hol összetekerve, hol kisimítva használom, egyik izgalmasabb, mint a másik ! Kettő az egyben!

4 megjegyzés:

Kata írta...

Gyönyörű a kettő kombinációja!!!!!!!!!

antalandi írta...

csarab, eljöttem hozzád, hogy megnézzem ki az akinek tetszik az én munkám. :-)
Meg kell hogy mondjam a te blokkod nekem is nagyon szívemből való.
A selyem- gyöngy kombináció nagyon kellemes, tetszik. Puha a nyaknak ékesség a dekoltázsnak. Szerintem rendkívül nőies ötlet. Andi

antalandi írta...

Szia csarab, eljöttem hozzád, hogy megnézzem ki az aki pozitívan szólt a munkámról. Meg kell, hogy mondjam a te blokkod hozzám is közel áll.
A selyem- gyöngy kombinációt pedig nagyon jó ötletnek tartom. Puhaság a nyaknak, ékesség a dekoltázsnak. Szerintem nagyon nőies. Andi

csarab írta...

Sziasztok!

Köszönöm hogy benéztetek hozzám!
Örülök nektek!