2009. július 12., vasárnap

Játék- avagy Magyarország varázslatos tájai

Orfű- Malommúzeum
Kisújbánya Templom
Pécs Székesegyház
Pécs, Csontváry Múzeum, Magányos cédrus

Pécs Székesegyház, (Szent Péter és Szent Pál)
Pécs, Széchenyi István tér


Játékra hívlak! Gyere találd ki melyik megyében, illetve megyeszékhelyen és környékén jártunk!

Játékszabályok:
1. hagyj megjegyzést a megoldással 2009 július 22-ig.
2. legyen blogod
3. folytathatod, ha akarod! :)

Jutalom: a megfejtők között kisorsolok egy selyemfestett Őrangyalos ablakképet.

19 megjegyzés:

ZsuKa írta...

Kedves Csarab, szeretnék egy díjat átnyújtani Neked, kérelek nézz be hozzám! Köszi Zsu(Ka)zsi

Enikő írta...

Csak nem Orfűn és Pécsett jártatok?:)

Panka írta...

Drága Era!

Öröm volt nézni gyönyörű képeidet! Ebben a városban érettségiztem... régen. Mai napig vágyom oda vissza rendszeresen, legutóbb az elmúlt ősszel voltunk Pécsen.

A játékot pedig folytatni fogom, ha sikerül valahova eljussunk még ezen a nyáron. (Ja és 22-e a házassági évfordulónk, úgyhogy nagyon bízom a szerencsében, hogy felém fordul... :) )

Legyen kellemes heted!

csarab írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
colette írta...

Kedves Era,

mi is jártunk erre, de még ifjú, gyermektelen korunkban:-)))
Sőt férjem biciklivel is elment Pécsre és vissza ( egy nap alatt megtette a hazautat).
A megoldás így Baranya-Pécs, de akkor azt nem értem, hogy a többieknek mit kell megfejteni:-)))????

colette írta...

Az előbb írtam, de úgy tűnik elszállt!!!
No akkor mégegyszer: Baranya és Pécs, jó régen jártunk erre, még nem voltak gyerekeink!!!
Na de akkor a többieknek most mit kell kitalálni, nem értem???:-)))

Hunszil írta...

Szia Hera!

Baranya megye Pécs :))) sokszor jártunk arra és rajta át mikor siklósnagyfalura mentünk a nagyapámékhoz:)
Jó játék... talán folytatom:))

csarab írta...

Örülök, hogy van kedvetek játszani! :)
Panka: a mienk is,csak más a hónap és egy csomószor érvényes dátum nálunk a 22.
colette: csak időutazásra gondoltam :) :D

Larion írta...

Baranya megye .... Pécs.....csodaváros, egyik nagy kedvencem....

csutkailda írta...

Én szeretek játszani!!! :)))
Pécs nagyon szép város, és hiányoztál, és puszi: Ilda

Tyto írta...

Hát akkor én is: Baranya - Pécs... Gyönyörű helyek, jó hogy eszembe juttattad, köszönöm! :-))

Eszter írta...

Azt hiszem, nekem mint Tükének /aki pécsi, tudja mit jelent ez a szó/, illik ismernem ezt a helyet, hisz itt születtem, Pécs az én gyönyörű, de sajnos mostanság kissé perifériára sodródott városom!

csarab írta...

Köszönöm, hogy játszotok!
Örülök nektek!
Készül a meglepi...


Ildám... :D, Te is nekem! :)

Tündérlátta írta...

Baranya megye- Pécs. Sajnos az első képet nem ismertem fel...
Remélem én is tudok csatlakozni..

csarab írta...

Szia Tündérlátta!

Az összes képet nevesítem, ha letelt a határidő... addig titok :)

Endy írta...

Utoljàra kb. 10 èvvel ezelott jàrtam arra, a fèrjemet vittem el Pècsre, Baranya megyèbe. A felso kèpeket nem tudtam beazonosìtani!?

Hokata írta...

Jártam már Pécsett egyszer régen, így a városképek előtt először tanácstalan voltam, de aztán megláttam Csontváry Magányos cédrusát, így is játszhatok?

csarab írta...

Szia Kata!

Azért van több kép, hogy valamelyik emlékeztessen... :)
Örülök, hogy játszol :D

csarab írta...

Köszönöm hogy játszottatok velem! :D