2009. június 12., péntek

Röpke...


Kedves blog-társaim!

Arra szeretnélek megkérni benneteket hagyjatok ki ebből a körbe-körbe járó " reklám- szagú" dilinyóból...
Szívesen teszlek fel benneteket az oldalsávra (elég sok ember elérhető tőlem), de unom ezt a folytonos ezt ajánlom, linkelem be körjátékot. Ráadásul rosszul is érzem magam tőle, hogy nem csak úgy adom tovább a láncot, hogy ráveszem az illetőt reklámozzon másokat, de még magamat is belinkeltetem... :( Szomorúsággal tölt el, hogy valaki ilyen alattomos úgymond játékot eszelt ki önmaga reklámozására, mert ugye akit először belinkelnek az pont a küldő. Tudom én is estem ilyen hibába (a játék hevében), ezúton is elnézést kérve játszótársaktól! Próbáltam én eddig is kerülgetni a témát finomkodva, hogy nem szeretnék külön kiemelni senkit, mindenkit egyformán szívelek, de valószínűleg nem voltam elég pontos. Így muszáj volt ezt a bejegyzést megírnom.

Én szeretnék inkább magamtól ajánlani Benneteket. Amire azt találtam ki hogy hétről, hétre ajánlani fogok két-két blogot amiben érdekességeket találok.

Köszönöm hogy nem küldtök további lánc-játékot!
Szeretettel : HEra

Nincsenek megjegyzések: