2009. január 6., kedd

Meglepetés csomag




Játékra hívlak benneteket! Magyar változata a PIF-játéknak. Örülök hogy Szerának eszébe jutott a változtatás. :) Remélem annyira megszokjuk ezt a változatot, hogy nemsoká nem is lesz szükség a pif emlegetésére! Nagy örömömre szolgál, hogy Collettnél be tudtam lépni a játékba! :)

Szabályok:
Bárki játszhat, akinek blogja van. Az első három ember, aki megjegyzést ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet én készítek. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy meghirdetitek a saját meglepetés csomagotokat a blogotokban, jelezve, hogy az enyémet folytatjátok!

A csomagocskát Hokata rajzolta - ugye csodaszép? -engem mindig ámulatba ejt! Köszönöm Neki!
Szeretettel várlak!

5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Oh, nem küldte el az előbbi megjegyzésemet? MIndenesetre nagy örömmel jelentkezek egy helyre:)

SZép napot!

KicsiKató

Hokata írta...

Lehet, hogy elcsíptem a 2. helyet? Örülnék neki.

csarab írta...

Nagyon örülök Nektek!

Enikő írta...

Kedves Csarab!
Rég jártam már erre, úgyhogy csak tátottam a szám a sok szemet gyönyörködtető műved láttán.Egy kis játékra invitálnálak! Remélem lesz kedved hozzá!!!

Hoyacarnosa írta...

Szia Era!
Még egyszer nem jelentkeznék a játékra :)) de azért kipécéztelek! Tudom, már mások is :)
Kíváncsian várom az infókat :)