2008. december 21., vasárnap

Áldott Karácsonyt!

3 megjegyzés:

F.Gina írta...

Drága HEra ! Megjött az ajándékod, egyszerűen le vagyok ájulva, valami gyönyörű minden, egytől-egyig !
Nagyon-nagyon köszönöm!
Az egyetlen gondom, hogy nem tudok itthon fényképet feltölteni, de máris szeretnék vele dicsekedni, nem várnék vele dec 29-ig. Ha van képed róluk, kérlek tedd fel, vagy küldd el, hogy felrakhassam !
Nagyon szép ünnepet Nektek !

F.Gina írta...

Köszönöm a képet, feltettem !!!
Nem is írtam, nagyon szép a koszorúd.

Hokata írta...

Kedves HEra!
F.Gina blogján tátottam a számat, hú de ismerős ez a szép selyemcsoda, mintha a MESKA-n láttam volna hasonlót, és igen, nagyon megörültem, hogy így rátalálhattam a blogodra.
Be is tettelek a kedvenceim közé, hogy naprakészen lássam milyen szépeket alkotsz.
Mivel magam is batikolok (igaz én vászonra, viasszal, batikpipával), leginkább a selyemdolgaid varázsolnak el, de gyönyörűek az ékszereid is.
Boldog Karácsonyt és sok mosolyt kívánok az arcotokra!
Szeretettel:
Hokata