2008. december 6., szombat

Advent, avagy Colett gondolatai után


Megrendelésre készültek..., csak mielőtt feltettem ide a fotót bekukkantottam Coletthez.
Jött a lavina ami magával sodort (megjegyzem örömömre) mert sok mindent felkavart bennem., a kézművességgel, alkotással kapcsolatban.
Hogyis fogok hozzá egy pár darab elkészítéséhez, s ha hasonlót rendelnek, akkor az attól egyedi... Fontos egyáltalán az hogy egyedi, vagy inkább az hogy miként készül...

Számomra mindkét dolog fontos csak nem mindegy milyen értelemmel bírnak a szavak, s nem mindegy hogyan készülnek a tárgyak!

Lássuk csak megérkezik a megrendelés a kiválasztott mintával. Természetesen valakinek, vagy valakiknek ajándékozni szeretnének. Szerintem ebben már van szeretet, a kiválasztott minta is szeretettel rajzolódott valamikor, belülről jött amúgy lélekből... Igyekszek megfelelni az elvárásoknak, de én rajzolok, én festek én vasalok, csomagolok, minden gondolatom meghatározza hogy tessen amit készítek, tudjanak vele örömet szerezni! Ez a gondolat rajta is lesz az eredményen. Remélem!
Ettől szerintem egyedi lesz! Nem attól, hogy másnak mégegyszer nem készítek ugyanazt, hát hogy is tudnám, kétszer ugyanazt a színt kikeverni, ugyanazt a zenét hallgatni közben, ugyanazokat a gondolatokat gondolni... Szerintem minden alkotó, kézműves így van ezzel, ha nem akkor, de ezt nem is folytatom.
Természetes hogy hatással vagyunk egymásra, mind mintáink, mind színvilágunk, gyökereink hagyományaink mind innen erednek ebből a hazából. A táplálkozunk egymás dolgaiból, erőt merítünk egymás alkotásaiból, hatással vagyunk egymásra. Remélem!
Per pillanat nem a fonóban alkotunk közösséget, hanem interneten! Új kor, de miért kellene a régiből elfelejtenünk ami jó, szép, szívet melengető! Számomra ez a kézművesség, az őrzése a jónak, a szeretetnek!
Köszönöm Colett bejegyzését! Jó ezt végig gondolni! Köszönöm annak aki hasonlóan gondol és alkot!
Szép Adventet!

Nincsenek megjegyzések: