2008. november 19., szerda

PIF - itt kezdődött: Gina foltjai


Ginánál léptem a játékba, igaz csak harmadikként, de ott vagyok... :)
Úgy döntöttem jelentkezek én is, mert tettszenek a foltjai...
Remélem nálam is lesz játékos kedvű jelentkező!
:)



Íme a szabályok azoknak, akik még nem ismerik:


1. Bárki játszhat, akinek blogja/flickr képtára van.
2. Az első 3 ember, aki commentet ir erre a bejegyzésre,

ajándékot kap tőlem, melyet én készitek.
3. Ők is meghirdetik a játékot a saját blogjukban, és várják a saját 3 jelentkezőjüket :))
3.Ezt az ajándékot az elkövetkező 365. napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4.Nem küldöm el az ajándékot annak aki nem hirdeti meg a játékot a blogjában /flickr -en.

5 megjegyzés:

F.Gina írta...

Ez így teljesen rendben is van, de azt, hogy nálam kezdted, légyszi jelezd egy link erejéig. Egyébként nem fenyegetésnek szántam, de ÉN VAGYOK AZ ELSŐ :)))

Hoyacarnosa írta...

Szia!
Hú nagyon örülök, hogy bekerülhettem a játékba!!!
Köszönöm a hozzászólást a blogomban! :)
Puszi

csarab írta...

Én is örülök mindkettőtöknek!

Maria, Patchwork Mill írta...

Szia!
Lehetek a harmadik? Kezdő blogger vagyok (angol nyelven írok), és patchwork munkákat készítek.
A Te dolgaid nagyon tetszenek nekem és (önző módon) örülnék Tőled egy ajándéknak. Szeretek ajándékot adni is, úgyhogy ez mindenhogyan jó találmány. (És remélem, még a napokban rájövök, hogyan kell linkelni a saját blogomban.)
Üdvözöl, Marcsi

csarab írta...

Örülök :) hogy elkelt mind a három kiadóhely!